sexställningar

tjenare bloggen och tjenare läsare. hur mår alla en dag som denna? Jag mår fantastiskt, lite trött, men det rullar på ändå. måste bara säga fan va konstigt väder det är ute, imorse va det mulet, nu skiner solen lite, men det är liksom inte stek så man kan sola. Det är fan askonstigt.

idag hade jag tänkt att skriva lite om några goa sexställningar. får se hur många det blir, beror på hur mycker jag orkar skriva.

så jag börjar med nummer 1: Jag tror inte många blir förvånade att jag tar med denna, det är ju trots allt den vanligaste ställningen. Ni vet vad jag snackar om va? jadå, det är missionären. Alltså, det finns säkert många som tycker att den är lite halvtråkig och så, men faktum är att du kan göra så mycket samtidigt. Som ett av alla goa tips kan du naffsas i öronen osv. Man kan lägga upp benen på axlarna. Alltså det goa med denna ställningen är ju den grymma närkontakten som man får. Att man faktiskt kan kyssas och pilla på varandra. Nackdel - blir varmt.

nummer 2: Den klassiska favvoställningen hos många är doggy. & jag kan hålla med, den är riktigt go. Men den är ju liksom inte mysig, det kan väll alla hålla med om?  Här är det också svårare att hålla tjejen kåt under hela akten, eftersom det inte blir bra närkontakt, alltså inge naffs, flås i nacken, kyssar på nacken/halsen.  och sen ser man inte ens den man är med. Men den är väll skön för att killen kommer djupare in osv, men som sagt, jag gillar närkontakten också . Nackdel - inte så mysig

nummer 3: nästa goa ställningen är där man som tjej rider, har även hört killar som gillar detta läge. Men samma där är att man inte få samma närkontakt, ett stort plus är ju dock att om man vill kramas kan man luta sig frammåt så löser man det problemet ganska lätt. nackdel - som tjej kan man känna sig ganska osexig i denna ställning

nu orkar jag inte skriva mer för tillfället, är så brutalt trött att jag somnar snart. men ha det gött alla läsare
Ligg så mycket ni kan!

kösshelena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0