hångla är gött till en viss grad.

hej bloggen & alla zupEEEr fänz.
hoppas ni mår bra, själv mår jag bara fint. har haft fullt upp idag så inte kunna ägna tid till ett inlägg. ursäka alla men så är de. det är slitsamt att vara en bloggare ibland.
nog om de, antar att alla som besöker bloggen ser att vi äntligen har löst en design, vi jobbar på en annan. men denna duger alldeles utmärkt för tillfället, den vi hade innan sög ju. men som sagt de va sebbe som hjälpte oss med den så skall väl tacka honom & tipsa er andra som är precis som oss och inte fattar ett skit om hur man lyckas fixa en design. han kan säkert hjälpa er om ni frågar snällt.

nog om de, i detta inlägg tänkte jag skriva om en sak jag kom att tänka på förut när jag satt på spårvagnen & ett par framför mig satt och hångla upp varandra. de va liksom inget sånt där gött hångel som får en sugen att ha någon bredvid sig och göra samma sak med. de va verkligen ett hångel som gjorde mig spyfärdig.
varför jag blev spyfärdig vet jag inte säkert hela anledningen till, de kan ha varit för att tungorna for utanför munnarna på dem hela tiden & de såg almänt slemiga ut (usch), eller om de faktiskt va så att hela grejen med att sitta och nästan knulla på spårvagnen full av människor, och nyfikna barn som satt och glodde. som gjorde mig så extremt äcklad. (som pricken över i:et på de hela så hade ingen av dem säkert besökt en dusch på en månad).

iaf, när jag efter en otroligt låååång väntan kom av spårvagnen så satt deras hångelbild fast i huvudet, varför vet jag fan inte. men så var det iaf. för att få bort den slemmiga bilden försökte jag tänka på annat, men vad ser jag inte framför mig då? jo ännu ett äckligt slemmigt par som står och nästan spotta slem i varandras munnar. händerna flyger över varandras kroppar och när jag går förbi ramlar de nästan in i mig. (kan ju säga att denna kvällen har mitt sug på att hångla inte varit så starkt, om ni förstår vad jag menar, usch).

alltså vad jag ville förmedla i detta inlägg är:
Låt bli att hångla/ha sex mitt på stan. de ser bara äckligt ut, hur perfekt ni än hånglar.
det räcker med små pussar, hålla hand & kramar & om ni nu inte verkligen kan hålla tassarna och tungorna borta får varandra tipsar jag om att ni istället ska besöka närmsta toa & inte (nästan) göra de på centralaste parkbänken.

jaja, ha de gött orkar inte skriva mer och ursäkta för ett kasst inlägg.
som sagt man kan inte va bäst jämt.
puss henny



Kommentarer
Postat av: Lindberg

Vill ni ha en ny design så kan jag nog göra en åt er (a) , bara att höra av sig på min blogg! :)

2010-07-28 @ 14:03:53
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0