SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

emma
hej tack för en bra blogg. ni är grymma!!

min fråga va egentligen hur många har ni haft sex med? ni verkar jätte erfarna :P
hennys svar:
hejhej, tack så mycket emma. roligt att höra!
tyvärr vill jag inte gå ut med hur många jag har haft sex med. föresten så är det inte antalet som gör en erfaren.

helenas svar: tjennare emma, kul att  du gillar bloggen. känner lite samma som henny där, om du verkligen vill veta så får du nog forska lite på egen hand. det där om erfarenhet får man tacka för!


anonym beundrare
jag undrar om ni inte bor på samma ställe för ni säger ju att ni åker tåg till varandra & så. hur lärde ni känna varandra då?
hennys svar:
hej du anonym. jag och helena bor inte på samma ställe hon bor uppe i grums & jag nere i göteborg. men flyttade tillbaka till göteborg förra året efter att ha bott i grums i tre år. & de va då jag lärde känna helena!

helenas svar: jag skall berätta för dig anonymis att när henny flyttade hit så hatade vi varandra, jag spelade in filmer om henne där jag mobbades. oskönt av mig, men nu är vi bästisar!


kevin
vilken är eran favorit ställning? ;)
hennys svar: jag måste nog faktiskt säga att mina två favvisar är missionären & doggy. men de beror helt på tillfälle, lust & kåthet som sagt.

helenas svar: säger de jag skrev i mitt förra inlägg, alltså, missionären, doggy & rida.

a
vad gör ni när ni är tillsammans? ni verkar har värsta roligt ihop kommer jag ihåg sen ni gick i samma skola. snackar ni bara sex eller hahah
hennys svar:
jadu, frågan är väl snarare vad gör vi inte tillsammans. vi kan fan göra allt ihop. hehe, ja när vi gick i jättesten va vi galna. och nej vi snackar inte bara sex. men klart att de händer ibland;) hehe

helenas svar: ah, vad har vi inte gjort egentligen..vi kan göra allt ihop, allt liksom, de allra pinsammaste sakerna man kan göra gör vi. Haha, jättesten va en bra tid. Hoppas ni saknar oss. & nej, bara sex är det faktiskt inte.

flisan
hej tack för en grym blogg, ni är så jävla sköna och öppna med allt verkar de som =)

ialla fall de jag undra över är hur ska man som tjej bli mer självsäker i sängen. jag vågar inte ta för mig så mycket för jag känner mig dålig. tack på förhand
hennys svar: 
tjabba flisan, haha ja vi är öppna med det mesta dock vet jag inte om de är så positivt i alla situationer:)
menmen nu till din fråga, jag kan ju först bara säga såhär, jag har varit precis som dig, kännt mig dålig och osäker inte tagit så stor plats och liknande. men sen insåg jag att varken jag eller killen tycker det är så himla skönt och spännande liksom, så jag bestämde mig för att ah bara bli galnare, efter de började jag få komplimanger och det är då man blir självsäker. så de gäller bara att våga va galen, våga va dålig. det är bättre att våga och misslyckas än att inte våga alls. och ändå misslyckas (för man får nog inte så nice sex om man bara ligger där, tro mig). så bara kör på, ta ut din galnaste sida. så löser de sig, jag lovar.

Helenas svar: jag skulle säga ungefär samma som henny, ta för dig. gör det bara, alla uppskattar det mer. allt är bättre än inget.

Kille_Oskuld
Att ha anal sex är det nåt som bara gäller i porrbranschen eller finner "vanliga" tjejer nåt attraktivt i det?

hennys svar:
jag kan ju säga såhär de finns många tjejer där ute som gillar rövsex & gärna vill att killarna tar en i de hålet. alla är ju inte stora porrstjärnor. men jag personligen skulle inte vilja ha de. först för jag tycker de är ofräsht, risk för att få baksug, kunna bli slapp i röven och läcka ah fyfan. sen tror jag inte de är så skönt heller, men som sagt vad vet jag.

helenas svar: det är inget jag rekommenderar om inte tjejen verkligen vill det.

helene
hej, först vill jag bara säga grym blogg.

jag har två frågor, hoppas ni kan svara på båda.
den första är hur kom ni egentligen på iden att starta en sex blogg?
och det andra är hur många har ni haft sex med?
hennys svar:
tjabba helllene.
som jag skrivit tidigare där uppe så vill jag inte skriva upp hur många jag har haft sex med. hoppas det är okej. men såklart ska jag svara på din andra fråga. och hur vi kom på de kan jag ju säga va verkligen inte meningen att de skulle bli en sex blogg. vi kallar de ju egentligen inte för en sex blogg nu heller. vi kom iaf på en dag att vi skulle starta en blogg, och sen blev den som den blev helt enkelt.

helenas svar: såhär va det faktiskt. det var en solig dag, vi snackade om gamla sidor man hängde på, ni vet lunar, bilddagboken. På båda dessa ställena fanns det liksom möjligheten till att "skriva av sig lite" det var egentligen det som vi ville, men vi gillar sex och delar gärna med oss av våra egna äventyr. antalet är inte viktigt

L
måste bara fråga hur många har ni haft sex med? hur tidigt blev ni av med oskulden?
hennys svar:
guud va de va intressant att veta hur många vi har haft de med. som sagt så svarar jag inte på det nu heller. men jag kan ju säga jag blev av med oskulden för tidigt mot vad jag borde på ett sett ångrar jag de. men om man är kär så är inte åldern de viktigaste antar jag. sen bodde man i grums som är ett ställe där man ska ha sex första gången man är med en kille. så tidigt som möjligt med mera. skit töntigt jag vet. men tyvärr så är de så där.

helenas svar: håller med henny. har du vart med en kille skall ni ha haft sex, annars är det bara töntigt. vilket det alls inte är!! stå på er, vänta tills ni vill. Jag var också tidig, men gjort är gjort, jag var 13 år. vilket jag tycker är brutalt för tidigt, man är fan bara barnet.

karl
jag vill få min tjej att komma, hur kan jag göra de som bäst?

hennys svar:
hejsan kalleboy. för att lyckas komma för en tjej är ju som många vet oftast väldigt svårt & såklart individuellt. så glida ner och läs igenom de tidigare inläggen så hittar du nog några tips som din tjej kommer älska. håller tummarna för dig & henne.

helenas svar: ååh kalle, min kära kalle. jag förstår verkligen att du vill det men om du bara visste hur svårt det är för en tjej att komma. Du får helt enkelt fråga hur hon gillar det och hur hon vill ha det. Men tjejen har det riktigt skönt utan att komma också, så jag lovar att hon njuter i vilket fall!

p
hej, undrar bara ifall ni skulle kunna har trean ihop?
hennys svar:
jag skulle inte nog kunna ha sex med helena. fast skulle kunna ha en tre med en till tjej och en kille. men med helena skulle de fan bli svårt att va seriös med.

Helenas svar: Nej, jag skulle inte kunna gänga med henny. alltså, vi känner varandra för väl, jag tror man måste ha lite avtstånd om man skall göra det med en tjej. Man kan liksom inte va bästa kompisar. Men en trea skulle jag verkligen vilja testa!!

Anonym
Hejsan. jag vill först bara säga att jag gillar bloggen, skulle ni kunna ha lite mer tips för hur tjejer skall göra? jag har en till fråga oxå..får ni ha så mycket sex för era föräldrar? mina blir lite sura..hehe

hennys svar:
klart vi kan ha med tips för hur vi tjejer ska göra. men det är som sagt lite svårare att veta vad killar uppskattar än oss själva. men snart dyker de upp ett inlägg för alla oss tjejer endast.
grejen är jag snacka med mamma om nästan allt. hon vet väldigt mycket om mig. men sen kanske jag inte gå till morsan varje gång jag har haft sex och säger "nu har jag knullat, dyng skönt va det". sen så la jag märke till att du skrev så mycket, vi kanske egentligen inte har så mycket sex. vi skriver ju aldrig att vi har sex vi skriver ju bara om vad som uppskattas med mera. så ta inte för givet att vi har de med folk varje kväll.

helenas svar: självklart beror det ju på hur gammal du är, om du inte ens är byxmyndig förstår jag dina föräldrar till tusen. Man kanske inte är mogen för sex & inte vet vad man egentligen riskerar. Man kan bli gravid, få sjukdomar. ah ni vet allt negativt med sex. Så om du är yngre än 15. tänk verkligen på att skydda diiig.


Anonym
Ligger ni mycket?
hennys svar:
kan ju nästan säga läs förra svaret. vi har inte sex mer än någon annan. eller jo klart vi har men vi har inte över normalt. sen har ju jag inte haft ett förhållande på ett tag och de drar ju också ner procenten massvis.

helenas svar: det beror alltid på vem man jämför med. men som sagt, är man i ett förhållande så är det klart man har mycket sex. annars är det väll nån gång då & då. inte mer än normalt som sagt.

anonym
Vad gillar ni bäst med sexet? (utom för spelet då)
henns svar:
jag anser ju att oralsex hör till förspel men de gör de väl inte egentligen så isåfall tar jag oralsexet. men annars så är de väl mest in & ut delen kvar och då älskar jag när det är närhet undertiden. sjukt dåligt svar jag vet. men de får duga.

helenas svar: jadu, hm. jag skulle väll egentligen kunna säga att jag gillar själva sexet jättemycket. Men sexet blir ju bättre med ett grymt förspel!

Camilla
Jag diggar er blogg tjejor! Min fråga till er är hur finner ni inspiration till allt? puss

hennys svar:
tack så mycket camillis. ja du, det är frågan de. ibland är de sjutk trögt att komma på något att skriva om. då får man ta till någon tidning eller så för att hitta någon intressant artikel att skriva egna åsikter om.

helenas svar: schysst cammis. tack för det! som sagt, det är alltid inte helt enkelt, men det kan ju va vad som helst. om du har sett någon på stan som vart ful/snygg, skriver man om hur den såg ut osv. alltså, det finns så mycket, bara man vet vad man pratar om kan man skriva hur länge som helst!

undrar bara
vad brukar ni göra på killar när ni är med dom?
hennes svar:
hallå du, ja vad vi gör på killar beror väl på. hur mycket vi håller på och hur långt vi går såklart. det finns väl inget direkt som man alltid gör. beror på situationen helt enkelt.

helenas svar: det är väll alltid lite olika, varierar ju beroende på vem man är med, om man är med någon ny vet man ju inte riktigt vad den gillar, man får helt enkelt försöka & testa lite allt möjligt och se om man får respons!

x)
jag bara undrar har ni kommit när ni har haft sex nångång
hennys svar:
heeeej. jag har tyvärr aldrig kommit under själva sexakten. men då vet jag ju att jag har något nice att se framemot. man ska alltid se de positivt ;)

Helenas svar: Ja, det har jag. Och det är grymt!!

berra kofot
hur orkar ni blogga? ni är fan sämst!
hennys svar:
vi orkar inte alltid heller. de är fan jobbigt ibland!

Helenas svar: nä, vi gör det för vi gillar det. Du behöver ju faktiskt inte läsa om du inte gillar det! :)

bögen
Intressant blogg (:; "En blogg om sex" borde det väl stå... I alla fall, ni verkar veta mycket vad tjejer tycker om med killar, som t.ex. kläder å sånt; men vad tror ni vi killar tycker är snyggt med/på er tjejer?Skulle ni kunna skriva ett sådant inlägg
snäälaaaa... (Jag är förresten inte bög.)
hennys svar:
jo kanske, fast vi vill inte att de ska va om endast sex liksom. som du själv skriver sen så skriver vi ju om vad vi tycker killar ska har på sig, hur de ska bete sig. vad vi tycker är snyggt på dem med mera. vi skriver ju inte endast om sex, sex, sex, så kärlek fick duga. absolut så ska vi fixa ett inlägg med vad vi tror killar uppskattar och gillar med tjejer. (fan du är lite roligt som lurar oss sådär)

helenas svar: tjenare! tack för dom vänliga orden om blogga! klart vi löser ett sånt inlägg, men det kanske inte blir helt enkelt, eftersom att vi inte är killar. Men vi skall jobba på det,  det vet du din lille busekörv som skojjar till det så där!

clara
hello
skulle inte detta vara klart igår? mne dt är tur för jag hann inte läsa igår å jag har en fråga dt är hur tycker ni dt är att suga? gillar ni dt. gör ni dt alltid ovs..

hennys svar:
hello på dig med. jo egentligen skulle inlägget vara färdigt redan igår, men jag hade fullt upp med andra saker och de hade även helena så det fick bli idag. jag tycker det är helt okej att suga, men jag suger inte alltid av en kille om vi håller på o ska ha sex. men ganska ofta kan de hända att jag slinker ner.

helenas svar: ledsen för att det blir klart sent, men jag har mina ursäkter jag lovar!
Jag har inga problem med att suga så länge snorren är ren, alltså inge fles killar! Sen gör man inte alltid det, alltså, det beror helt på hur situationen ser ut & var man befinner sig(under aktens gång alltså)

Girlieee

om en kille slutar svara på sms blir man dissad då?? om man bara skrivit typ "a gött :)". Och är alla killar lite små blåsta och dryga på sms?
hennys svar:
killars största specialitet är att vara svåra när de snackar med brudar. (om de inte bara är ute efter att ha sex såklart.) jag tror absolut inte att du är dissad. det är ju inte alltid som man svarar när någon bara skriver något sådant. hade ju varit skillnad om du hade ställt en fråga eller liknande. fortsätt hör av dig, så märker du nog snart ifall han är intresserad eller inte.

helenas svar: lustigt att du ställer just den frågan, för läste nämligen om det för nån dag sen, skall publicera ett litet inlägg om det, det var nämligen en speciallist som hade skrivit hur man tolkar killars sms.
Men personligen svarar inte jag heller på vissa saker, ibland glömmer man ju av & då känns det lite konstigt att svara några timmar senare med en " :) "

emme
bästa sättet att bli av med oskulden om man är orutinerad på killfronten. bara kysst några.. ?
helenas svar: alltså, vänta tills du känner dig redo, oskulden är inget man bara skall bli av med. Det är faktiskt en fin sak, så ta vara på den. Du hittar snart någon du tycker att de känns rätt med och då kommer du aldrig ångra det du har gjort! så känn efter, lyssna på dig själv & spara den tills du vill ge allt du har till den killen du är med. Det är iallafall det bästa engligt mig.

nu sååå. äntligen var det löst, som sagt är jag(helena) är ledsen att det tog tid, men jag har vart i stan hela dagen. hittade nämligen kvittot till min trasiga mobil & det gick ut imorn, så var tvuugen att lösa det, sen har man löst det sista inför italien på lördag. skall göra ett inlägg sen, som ett litet förlåt för detta. Puss på er underbara läsare.

helena & henny


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svaren! <3

2010-07-29 @ 23:31:30
Postat av: frida

underbar blogg!!! :)

2010-07-30 @ 00:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0