goooa sängtips

hej bloggen. förlåååt för extremt dålig uppdatering frrån min sida, tur att ni har helena ändå! 
men jag har haft fullt upp, igår hade jag en kanon kväll ute. & idag har dagen spenderats på stranden tillsammans med gött folk. dock är jag lite sjuk nu, så planerna som jag hade med att gå på trevlig födelsedagsmiddag ikväll valde jag att avboka. hoppas ni får en grym kväll iaf. min spenderas troligtvis framför en film tillsammans med petra & godispåsen. kan va gött de också!!

eftersom vi ofta klaga lite på vad killar gör med mera tänkte jag skriva en lista med lite saker som är extreeeeemt uppskattande i sängkammaren. bara rulla ner och läsa vidare på denna spännande listan. va väntar ni pååå?

nafs i öronen:
alltså de är de goaste man kan fååå. men killa lyssna lite bara. de handlar liksom inte om att ni ska försöka trycka in hela tungan i örat. utan om lite små nafs i öronsnibben och lite små försiktiga slicka runt om örat & gärna tunga kåta andetag på de också. om ni lyckas med en bra nafs teknik. då kan man nästan skippa pull & slick, o bara köra pang på grottan.. ja faktiskt så kåt blir man av den lilla goingen när en expert kör sitt race.

massage:
att börja förspelet med en helkroppsmassage är väldigt uppskattande för de kvinnliga könet det gör inte bara att man njuter enormt av era manliga händer som smeker kroppens alla delar. utan de gör en även avslappnad, mjuk & viiiig! så killar va väntar ni på? hämta massage oljan & börja massera!!!

kyssar på hals&nacke:
va mer ska man säga. mer kyssar på hals & nacke. de kan aldrig bli för mycket. men undvik dock att lämna spår som sugmärken, tror att man helst vill va utan dem dagen efter.

torrjuckning:

efter ett galet hångel när kläderna minskat och tungorna blivit hungrigare är nog torrjuckning i endast underkläder (eller kläder som alternativ också) något som bara gör hånglet ännu galnare och klädavtagningen ännu snabbare. alltså en riktigt uppskattande del i förspelet. men varning, vill ni inte ha sex. gör inte dettta då!! går nästan inte att undvika ett vidare steg efter TJ.


& ni tjejer som sitter där ute framför datorn & troget läsare våran blogg, men aldrig får något tips på vad killar gillar. läs ni också denna listan och ta åt er av faktan. kan slå vad med hundra att alla killar där ute uppskattar dessa gosiga kåthets tipsen exakt lika mycket som oss. så bara att köööra!

ha en bra kväll, hoppas ni alla får ett grymt knull
puss henny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0