goa låtar vid goa tillfällen

heeej, verkligen ledsen för dålig uppdatering från mitt håll. men som sagt, hade en tuff dag idag. skulle lägga mig tidigt ju, men de gjorde jag inte, så jag är sjukt trött också, så förlåt mig om detta inlägget inte håller måtten, men jag gör så gott jag kan.

som lovat skulle jag presentera de 5 bästa hångellåtarna, detta har jag gått och grubblat hela dagen på och det är faktiskt inte så lätt som jag hade kunnat tro. gått och tänkt hela dagen på vad de var för låtar som rullades igång när det var tryckare på mellanstadiediscona. tillslut har jag fått ihop en lista med lite goa tungrullare.

1. när Everything I do med Bryan Adams strömmades ut ur högtalarna på discot visste man att de var dags för en tryckare & med det även hååångel.

2. Everytime we touch - Cascada.
varenda liten unge har väll nångång hånglat, kysst eller pussat någon när man hört denna låten.

3. en annan gammal goding är Mandy med Westlife. När denna kom i spellistan bad man sin kompis att fråga någon kille om han hade lust att dansa. Man vågade ju inte fråga själv..

4. If I were a boy - beyoncé, eeen grym låt om man vill byta saliv med någon.

5. Apologize - Timbaland funkar också utmärkt om man vill ha en mysig stund på dansgolvet eller i soffan.

där har ni lite mysiga låtar, om det finns någon som inte skulle kyssas till dessa låtar i en varm soffa med levande ljus berdvid & dessa rullandes på steroen så blir jag fan förvånad..
Jag & henny har också lite planer på att vi skall lägga upp goa ställen att kyssas på också, så ni vet exakt hur ni skall bära er åt, en riktigt hångelspecial, för det finns väll ingen som inte gillar dessa mysiga stunder?

allt för mig för denna gången, nu skall jag sätta på spotylistan "hångel" och bara ligga här och bli sugen på att pussas. heejdå
Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0