varför spela tvspeeel?

Hej bloggen & alla fans

idag tänkte jag skriva om en riktig killsak, en sån grej som vi tjejer verkligen inte förstår oss på när det gäller killar, vad händer med killar när ni sätter på tvspelet? en helt ny människa kommer fram.
jo, de va såhär de hela började igår på kvällen när satt jag och kollade på rasse när han lirade tvspel. han blev helt galen när det gick dåligt och könsord, svordomar och annat dumt kom ut från munnen. ska man inte tycka det är kul att spela tvspelet? ni verkar snarare tycka motsattsen. ändå sitter ni dag in och dag ut framför tv och spelar tråkiga tvspel.
visst jag tycker det är kul att spela tvspel, och de gör nog många andra tjejer också, men vi gillar tvspel som äventyrsspel & kanske även sportspel. men ni killar ska vara värst, de spel med mest vapen & blod är de ni ska ha, så ska ni spela hela dagarna för att bli bäst. om ni misslyckas eller blir dödad så skriker ni. fan jävla efterblivet spel som hackar, eller hur fan kunde jag blivit skjuten där. de va ju jag som träffa han först. ja.. alltså det är aldrig ni som dör, det är spelet som är konstigt. ja, varför skulle ni dö? ni är ju bäst på hela spelet. och sen när ni frågar om man vill spela med er så säger man ju ja för att man vill testa o se ifall de är så himla kul som ni tycker. men klart som fan det inte är, ni tar ju liksom inte hänsyn till att det är första gången man lirar utan ni springer och dödar än hundra gången innan man ens vet vilka knappar man styr med, och inte nog med de när man sen väl har lärt sig knapparna och lyckats döda er en gång. så märker man hur sura ni blir och säger något i stil med. men jag va ju tvungen att låta dig lyckas döda mig en gång innan du blev sur. vem faan är de som blev sur egentligen? jo ni, killar. ni tål inte att tjejer eller andra är bättre. därför sitter ni fastklistrade framför ett tvspel som ni egentligen bara mår sämre av att spela, just för att ni är dåliga förlorare. sluta spela spelet istället då har ni iaf en bra anledning till varför ni är dåliga på det. och vi tjejer slipper tröttna på er.



jag tror att alla killar som kände igen sig i de här, (inprincip alla killar då alltså) blev lite små sura på mig nu och tycker så är det inte alls, men inse fakta nu boys. det är precis så det är!

nä, nu är det nog för mig, nu skall jag hoppa i träningskläderna och köra lite rehab, sen skall jag hålla tummarna för att vädret bli bättre så man kan dra sig till stranden senare, vi hörs lite senare.
puss henny

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

Nu är det ju så att du aldrig vunnit över mig så jag vet inte hur man är en dålig förlorare. Plus att tjejer är sämre på allt. Du är tappad

2010-07-05 @ 22:56:41
Postat av: tvspelare

Jämför det med fotboll, de springer inte direkt och ser glada ut på planen, fast tycker fortfarande det är kul....

2010-07-08 @ 02:13:27
Postat av: Haha

Asså... alla killar spelar inte tv-spel heller :P

Typ jag slutade spela för att det du skrev faktiskt är jävligt sant xD

2010-07-08 @ 20:54:29
Postat av: HAHAa

sluta generallisera, herregud.

2010-08-14 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0