tjena mittbena

hej bloggen, förlåt för en otroligt dåligt uppdatering idag från bådas håll. men jag har haft fullt upp idag. de har även helena som ni såg. men nu ska jag iaf sätta mig och skriva ett inlägg. bara för er skull kära läsare!

jag tänkte på det där med vad för typ av killar vi tjejer fallar för. jag brukar alltid säga att jag är för de roliga och snälla och skulle adrig falla för en typisk badboy. men då är fråga, vad är en badboy? är de en kille som går på drogor, hamnar i slagsmål, slå sina tjejer och sånt, ja ni förstår vad jag menar, eller är de bara (kan man säga bara till de) en kille som är player, charmar sönder sina tjejer sen dissar totalt. som bara är ute efter att ligga, är det de som är en badboy? en sån kille skulle jag aldrig falla för. hur snygg och charmig han än är. men hur kan man säga det då? man gör ju till slut de ändå. man kan ju aldrig bestämma över sina känslor. och det är väl ingen tjej som bestämmer att man vill falla för en sån kille, att man vill ha en kille som behandlar en dåligt! ändå händer det tjejer hela tiden. vad är de man ser i dem, är de spänningen som drar en, är de tron att man är speciell och killen för en gång skull är kär på riktigt som gör att man drar sig dit, till idioterna? va är det med badboys som gör att vi tjejer fallar pladask? om inte vi tjejer skulle gjort de. skulle de sluta vara badboys då? för de har ju inga att vara taskiga mot, skita i, eller slå. då blir de väl snälla bara för att ens få en enda? eller va händer, hur tänker en badboy? vill han med flit vara en, eller är han inte medveten om vad han gör?

ja som ni märker har inte jag så mycket svar än ni på de där med badboys. men jag hoppas att vi tjejer står på oss, och player sönder badboysen, slår den hårt & skiter i dem totalt. det är just det dem behöver. så att tillslut även badboysen inser att tjejer vill ha gosiga killar som gillar att skratta & mysa! för faktiskt trots att vi alla faller för er badboys, så kan jag faktiskt säga såhär med handen på hjärtat, vi hatar er egentligen! 

ursäkta mitt urkassa inlägg. men jag har inte tiiiid att blogga nu.
ni får kolla in senare för då kommer de upp massa smaskigheter. 
se till att mysa lite alla där ute & ha en go kväll.
puss på er henny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0