liiistar sexiga sexställen

ledsen för den dåliga uppdateringen från bådas håll. vi skall skärpa oss, vi lovar!
som sagt så var jag på boda borg idag. kan inte annnat än skryta över att jag plockde hem alla stämplar!
så är sjukt trött nu meen skall blogga lite för er skull hade jag tänkt mig.

som sagt va så har vi jobbat lite på förspel till hångel, platser att hångla på och nu skall vi öka på ett steg och presentera sexiga ställen för sex.

hångel och sex hör ju ihop som a&ö. så därför kan vissa ställen från "goa hångelplatser" även dyka upp i denna lista.
först hade jag tänkt att inte ta med sängen som ett alternativ, eftersom att de flesta kanske vet att de är mysigt att ha det där, men sen tänkte jag att jag tar med det ändå, så vet ni det. men om man har tröttnat på sängen så kan man alltid välja nån av dessa platser

Skogen - varför inte ta med sin älskade ut på en skogspromenad. där kan ingen störa er, gå runt i skogen och hitta den perfekta platsen för er lilla lek. kanske i mossan, mot ett berg eller på en kulle. sen placerar ni ut filten ni har med er och njuter till fullo!
Tvättstugan - ni har bokat tvättid och eftersom det inte är någon annan där och ni sitter och väntar på maskinen, ta er en sbabbis då, och fördriv tiden!
Stranden -  det rådet ingen tvivel om att de skulle vara mysigt att ligga på stranden. ps. se till att vara ensamna. ds
Hissen - hissen kan ju vara grym om man är sugen på en snabbis!!
Badkar - där kan ni se till att smörja in varandra noga och smeka på  så mycket ni vill. fria händer
Skoltoaletten - är inte det grymt? lite spännande och sådära, många är säkert råsugna på någon i skolan, så varför inte fråga om man kan köra en liten snabbis? OBS. se bara till att de inte dunkar i väggen!
Festen - kanske inte de mysigaste. men har ni dansat och hånglat och pillat på varandra hela kvällen så smit iväg och kör lite då, alla är väll fyllekåta?

de va allt för maaaj, ledsen för att ganska dåligt inlägg. men jag skall skärpa mig, promise!
jobbar på ett litet inlägg, men för att fullborda det behöver jag er läsares hjälp. så jag hoppas ni ställer upp när den dagen kommer.
föresten skoja jag, fick elva stämplar, men de är väll rätt bra det med!

ha en trevlig kvälllll!
helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0