skääämt

tjaa alla underbara människor som läser denna underbara blogg.
idag har man chillat på stranden. men skitsamma, så är det.

om de är någon som har sjukt tråkigt där ute så skall jag liva upp stämningen lite.
för här kommer några roliga skämt!

1. mjukstartar med ett klassiskt sjuuukt dåligt och tråkigt skämt. om de finns någon som har missat detta skämtet så hoppas jag ni skäms. iallafall.
De var en gång två tomater som gick över vägen, så blev den ena påkörd, då sa den andre, kom ketchup så går vi.

2. näästa har ni säkert hört också.
Det var en gång en kille som satt och åt på bryggan. Då kom en vakt och sa "du får inte äta på bryggan". "det gör jag inte svarade pojken" "jag ser att du äter på bryggan, gå därifrån" killen fortsatte "jag äter ju inte på bryggan, jag äter på mackan!"

3. Det var en gång en kanin andades genom rumpan, en dag så satte han sig ner och dog.

4. Inne på pizzerian:
- tar ni kort här?
- nääe.. vi har ju ingen kamera.

5.  Det var två finnar, Nilsa och Pinnka, som gick in på en svensk bar. Efter några öl var det dags att betala, varpå Nilsa gick upp till baren och sa:
"Jag drack två och Pinnka fyra."
"Då behöver du bara betala för två, för det kostar inget att pinka" sa bartendern.

6. Killen: Varför har du ens bh? Du har inget att stoppa i den?
Tjejen: Meh? Du använder ju byxor.
Observera att killen nog är benlös. annars hade det väll stått kallingar.

7. Alla barnen åt hamburgare, förutom Johnny, det var hans ponny

8. Alla barnen dricker läsk förutom Sten, som dricker fotogen. osmart den där sten..

9. Det var en gång två bögar som badade badtunna. Plötsligt flöt de upp sperma på ytan. Då sa den ena bögen. "sitter du och runkar eller?" då svarade den andra bögen "nej, jag fjärta ju bara..."

10. Henny säger: faan va mina bröst är stora.


OCH som final skall jag presentera en sak som har hänt in reeeal life. as roligt. läste detta i kp's pinsamheter en gång. De va såhär:
Det var en tjej som var inne på affären med sin pappa. efter att det hade varit där ett tag så hade hon tröttnat på att gå omkring där, så hon skulle gå fram och slå sin pappa på pungen och säga att hon ville hem. Dock slog hon fel kille..
men det roliga med den här grejen är ju att hon slog sin pappa på pugen för att hon ville hem.
om det är någon som känner igen sig i detta sammanhang vill jag bara säga att det inte är ett normalt beteénde. sluta med det genast!!!

många mysiga pussar från mig (helena alltså)


en glad gubbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0