tja blogggggen

tjena bloggen. hoppas allt är bra med er. själv kan man ju inte klaga jag mår prima.
imorn kommer hellis ner och vi ska ha en grymt nice helg framför oss. längtar som tusan!
då kommer de kanon bra inlägg till er också så det är bara att besöka bloggen typ as mycket och kolla grymma uppdateringar och sånt. glöm inte det!

nu nog om de, i dagen inlägg tänkte jag snacka om utséendet. så som jag tycker en snygg kille ska se ut. men killar glöm inte detta jag säger nu: utséendet är absolut inte dödsviktigt, jag tycker med hundra procent att inre delen är viktigare men såklart kan man ju inte neka att en fräsh utsida är ett jäkla plus asså!
så nu mina vänner här nedan har ni mallen på hur ett utséende ska va för att få mig på fall:

de första jag kollar på hos en kille är ögonen, eller kanske inte egentligen bara ögonen utan själv blicken är dödsviktig, så killar ställ er framför spegeln och öva på att få fram en blick som är busig, sorgsen & kåt. men glöm inte alla delar ska va väl fördelat för blir de för mycket av en av dem så blir hela blicken liite avtändande. (iaf om det är kåtdelen som det är för mycket av).
när man fått en intressant ögonkontakt med en blick som är riktigt go, kan man sakta blicka ner på kroppen och kolla ifall grabben har någon koll på de där med stil. jag älskar när verkligen stilen ser avslappnad ut, (med avslappnar menar jag dock inte, stor tshirtar och pösiga mysbrallor, tyvärr inte de killar) de ska se ut som om killen inte alls tänkt igenom sitt klädval jätte noga på morgonen men ändå passar alla små detajler utmärkt ihop. två drömoutfits som jag verkligen tycker är fräsha är en naturfärgad tshirt & en sjal kring halsen ihop med uppvikta jeans som sitter perfekt vid rumppartiet. den andra outfiten som är jäkligt go är uppknäppt skjorta i något rutigt mönster, under skjortan finns ett ganska slappt linne och nertill ett par fina chinnnnos. till båda dessa klädvalen passar ett par rejäääla dojjor, eller converse bra.
när en kille lyckas bra såhär långt och man kommer till de där stadiet att man får se han i lite mindre kläder är de underarmarna, benen(muskellllösa lår, mmmm) och rumpan som jag gärna tar en extra titt på gärna i en timme eller så. om ni vill ha en kåt kvinnoblick på en kropp se till att trimma till de delarna på kroppen lite extra mycket isåfall.

japp det är de tre viktigaste grejerna en kille ska ha för att jag ska vända mig om efter han på stan eller stranden. visst är en go frisyr, rejäält sexpack, perfekta tänder, fylliga läppar, manliga händer och massa annat riktiga feta plus om man även får dem med sig i paketet. me de tre över punktarna hade jag gott och väl nöjt mig med. nu killar & tjejer var de nog för mig för den här gången. nu har jag lite andra grejer för mig ikväll. men kanske faktiskt rullar jag in på bloggen sen och skriver ett annat inlägg ifall läget är så kan ni ju kika in lite senare.
 
ha  en grymt bra kväll. 
köööss henrietta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0