vad gillar killar, egentligen?

hallå alliiihopa. ledsen att behöva säga att Sverige bjuder på sjukt dåligt väder ännu en gång. Den svenska sommaren är grym. Förövrigt kan detta vara mitt sista inlägg på en vecka, åker nämligen till Agnes ikväll, eftersom tåget går tidigt till Stockholm imorgon. Man kan inte säga nått annat än att jag är sjukt taggad, äntligen får man komma till lite fint väder, italien, underbara italien. Iallafall, nu får det va nog på det snacket, förstår om ni blir lite smått avundsjuka, men jag lovar att här skall det tas bilder i määängder, så ni kommer få goa smakprov på vad vi har gjort iallafall.

ah, nu över till det viktiga, det var en gång, inte speciellt längesedan, satt och klickade runt och sökte på lite olika saker & så, så kom jag in på någon sida där en tjej alltså beskrivit hur andra tjejer skall va för att få killarna att börja gilla dem. Och det var sånna konstiga saker som stod med på denna listan, så jag tänkte att jag aldrig någonsin kommer att få en kille igen. några av de saker som stod var:

Tjejer där ute, skratta inte för mycket, killar gillar inte tjejer som tar plats, syns eller hörs. Då kommer dom bara tycka att ni är jobbiga, jag menar bara att ni får ha kul, men inte när killarna är i närheten, skratten plockar fram det sämsta hos tjejerna. - här sprack det direkt för mig, jag älskar att ha kul & om man är med en kille vill man väll ha kul, det måste väll killen tycka också? Man måste ju kunna skratta ihop. Sen är det självklart att det kan bli jobbigt ibland, men att hålla inne allt kul för en kille tror jag inte jag skulle klara.

Spela dum killar gillar att skratta åt tjejer och restas och sånt. - kan ju stämma att killar gillar att retas, men skall man spela dum bara för att dom skall kunna göra det då? sjukt knäppt, jag som trodde att killar gillade smarta tjejer.

Berätta aldrig för killen att du är bra på något - killar hatar tydligen att höra att tjejer kanske är bättre på vissa saker, men är det inte så det är då? alla är väll bra på olika saker, varför skulle man inte kunna säga vad man är bra på då?

Kan det verkligen vara såhär ni vill att vi tjejer skall va? snälla killar svara på detta, jag är ju orolig att det här är slutet för mig. hehe :(

nu skall jag hoppa in i duschen, kanske gör ett till inlägg senare, hoppas jag hinner de...
pussssaaar helena



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha konstig sida du måste vart på!! :P säker på att det inte är ditt slut,tjejer skall va sej själva och ni verkar va sånna :P fin blogg ni har

2010-07-30 @ 17:01:18
Postat av: Anonym

smarta tjejer... ehh

2010-07-30 @ 23:13:11
Postat av: Bäst

Berätta aldrig för killen att du är bra på något - killar hatar tydligen att höra att tjejer kanske är bättre på vissa saker, men är det inte så det är då? alla är väll bra på olika saker, varför skulle man inte kunna säga vad man är bra på då?



Ni tjejer kan få säga det hur många gånger ni vill, men tyvärrrrr... Detta stämmer verkligen inte, Ni är sämre på allt, så är de bara x) xD

2010-07-31 @ 12:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0