vem skall höra av sig?

hejsan bloggen.
idag har jag haft en brutalt jobbigt och slistam dag, gick upp klockan halv 10, brutalt jobbigt.
många där ute som jobbar tänker nog att det inte var så tidigt och blir sura för att jag gnäller.  men när man har vänt på dygnet så är det faktiskt skiitjobbigt. sen har jag städat akravriet idag också, tror inte det finns nån som är avis faktiskt... nog om mitt jobbiga liv.

istället skall jag skriva om en brutalt svår sak, kanske bland det svåraste som finns. nää, lite krydd kanske.

men iallafall. ni vet alla hur det är att vara intresserad av någon, eller hur? Nån man skriver med mycket och tycker är snygg, trevlig och allmänt rolig att prata med.  Och när ni ser denne online på chatten på face, msn, skype eller vart som helst vill ni givetvis att den skall skriva först, eftersom att du skrev först senast. Och tro mig kära läsare, jag känner igen detta, självklart vill man att den andre skall höra av sig så man vet att den vill snacka. Men brukar det inte va så för er att ni bestämmer att nästa gång skalll han/hon höra av sig, så gör han inte det, så skriver man tillslut ändå? vore skönt att inte va ensam om detta stora problem.. Samma gäller sms, man vill ju alltid att den andra skall skriva om man skrev dagen innan..  Vanligtvis skapar man nått dolt varannan-system (som man inte tänker på) där man skriver först varannan gång. Det är ju faktiskt grymt.
så borde det vara jämt..

ah, egentligen menar jag bara att alla som vill skriva till någon där ute skall göra det!! Den andra personen sitter säkert och hoppas på att just du skall skriva & visa att DU är intresserad,  men skulle inte personen vilja snacka kommer ni troligtvis att märka detta, då behöver ni aldrig mer skriva, för då vet ni. Sen så kommer ju han/hon skriva igen om han/hon tyckte att det var kul att snacka. Så gör det utan att tänk bara, det finns inget att förlora. Och om personen skulle vara otrevlig eller så, så är det ändå inget att satsa på, jag lovar! Sen är det klart att man inte är intresserad av varje person man skriver till.. men jag hoppas verkligen ni förstår vad jag menar.

Detta är nog fan det svåraste inlägget jag någonsin gjort, på riktigt. har skrivit på det i säkert 1 timma. heeeelt gal1. Nu skall jag fixa sista ständningen från igår & ta en långpromenix med vovvarna. tror jag iallafall.

Ha det gött! De skall jag ha iallafall.
Kössser helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0