27 juni

Hej alla grymma läsare som troget glider in på dyngnice bloggen dag in & dag ut.
våra besöksiffror ökar i go takt, så skall de se ut fortsätt med de älsklingar!

jag sitter iaf hemma i min egen säng nu efter en jobbig tåg resa hem från värmland. jag har haft en kanon vecka där uppe, men måste ändå medge att det är super skönt att komma hem till götet igen. hade tänkt berätta lite om dagarna jag tillbringar med helena men de gjorde hon så bra själv i det tidigare inlägget. så går över till va jag gjorde innan jag kom dit, jag var i arvika bodde hemma hos familjen juhlin, träffade massa goa människor och mådde bra. fan vad man saknar arvika ändå.

nej nu goa läsare, nu skall jag dra på en film tillsammans med julle. jag lovar att jag lägger upp ett bättre inlägg senare ikväll och även lite bilder från veckan om ni har tur. så kom tillbaka senare ikväll!

puss från favvohenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0