40+

hej alla läsare, vill tacka grymt mycker för allt stöd. fortsätt läsa bloggen!

idag har man haft en lång dag och jag är därför ledsen för dålig uppdatering från mitt håll.. men jag sviker er inte i första taget.

Idag har man ägat sin dag åt jobb, spring på stan, fika på stan, häng med agnes i lla. checkat lite inline matcher. det har varit en trevligt dag. meeen, eftersom man väljer att åka kollektivt(eller inte har något annat val) så missade man de sista minutrarna på sudden death i matchen mellan finland och sverige. så om någon läsare har koll på hur matchen slutatde, kommentera!

dagens inlägg skall jag ägna åt alla snygga, sexig män över 40 som finns där ute och storsar omkring på gatorna utan att veta att de ligger inne på min Top 5 lista på snygga "gubbar"
eftersom att jag & henny inte är särsklit blyga när de gäller att dela med sig av sina tankar om killar, så kör jag järnet även denna gång. så nu mina damer och herrar, håll i er för  här kommer de snyggaste männen över 40.

på första plats hittar vi (kanske inte helt oväntat) Matthew Mcconaughey.

denna man är ju rena drömmen. jag skulle personligen inte ha något emot att bli förföljd av honom en mörk natt.
om det finns någon där ute som kanske råkar ha missat denna underbara man så kan ni ju kolla in filmen "hur man blir av med en kille på 10 dagar" . Den filmen rekommenderas, för där är han sjukt go.

Andra platsen kommer kanske lite oväntat, denna vackra utmärkelse ges till David Conrad

om man gillar manliga killar så är detta vad man söker.
Ni har alla säkert sett ghost whisperer någon gång och tänkt, shit Melinda Gordon har verkligen tur!
Och ja, jag håller med er, man skulle mörda för att få tillbringa en natt med snygge David!

Tredje platsen delas med stolthet ut till allas vår egen Mikael Persbrandt.

om någon kollar på en med den blicken, då piggnar man fan till i berget på en gång.
ingen kan väll ha missat denne sexige man på bioduken & hemma i tvrutan.
Här har vi Gunvald Larsson. Ni kan helt enkelt inte missa honom i den nya filmen Beck - Levande begravd. Om jag inte minns helt fel så hade den biopremiär 21 juni!

På fjärde plats hittar vi Hugh Grant

även om denna killen kanske inte är den snyggaste 40 plusare som man har sett.
så har han ändå det lilla extra om man säger så. Ett charmigt leende som kan få vilken tjej som helst på fall. (iallafall mig)
alla känner igen denna gossen från filmer som Bridget Jones & Nothing hill.

Sist men inte minst och kanske inte helt oförväntat heller så har vi en kille som ni känner igen från filmen pirates of caribbean, ni vet alla vem jag talar om.  Johnny Depp.

denna filmen kan också vara den enda han är snygg i. Alla tycker väll olika.
Men om ni gillar honom utan det kaxiga yttret & de långa håret så kan ni ju kolla Kalle & Chocklad fabriken.



Sååå, där har ni den. Min alldeles egna 40 + lista.
När man sitter såhär och skriver om snyggingar vore de ju sjukt grymt om alla läsare kunde skicka en bild till oss. Så kunde jag och henny tillsammans skriva en Top 10 lista - snyggaste läsarna.
Tänk över det och återkom om någon är intresserad!

Många kyssar & kramar 
helena

Kommentarer
Postat av: frida

näe du lilla helena! du kan inte sätta depp efter han äckliga hugh grant ! och persbrant förtjänar en förstaplats! :)

2010-07-01 @ 11:03:50
Postat av: Anonym

Persbrandt måste upp till Första Platsen ;)

2010-07-03 @ 20:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0