henny funderar på livsnödvänliga saker...

jag sitter här i min ensamhet och trycker i mig mina delicato chokladbollar, de smakar förjävligt just nu. mår piss illa efter alla jag har tryckt i mig. fyfan jag skulle slutat när jag va på min trejde... menmen, nog pratat om chockladbolls illamående. tänkte dra lite tankar som jag haft under kvällensgång. ni får gärna hjälpa mig med en kommentar och säga hur det faktiskt är, tack på förhand

det första jag tänkte på var om man håller inne kisset för länge. då sprängs väl blåsan liksom.. men hur starkt/hårt smäller den då, dör man av den? eller fortsätter man leva utan en kissblåsa? går det? kissar man rakt ut i magen då eller va är det som händer? 

sen funderade jag lite på att man säger ju att svettet inte luktar först, utan det är när de möter bakterierna som det får själva svettlukten, men då lyder min fråga hur vet man de? för alla har väl bakterier på sig, om man kan ju inte direkt gå in i kroppen och lukta på svettet innan de kommer ut. så hur vet man att de inte alltid luktar?

och den sista grejen som jag grubblat över ikväll är varför blir tänderna svara om man får hål i dem? Är de för att de blir ett hål bokstavligt talat i tanden som en grop liksom? eller kommer den svarta färgen från smuts eller varför blir de svart?


de skulle inte förvåna mig om alla kände igen sig och hade samma funderingar i de här kluriga frågorna, men tänk noga efter o va snälla o kommentera om ni vet. skulle uppskattas så man visste hur sakerna låg till.
nä, men kära läsare nu var det nog för mig här. nu skall jag mysa ner mig i sängen framför tvn. ha de gott.

Puss HENRIETTA


Kommentarer
Postat av: helena in arvika basket!

Kungen dog av att han hållde sig för länge när han var kissnöding!! :O fastdet var länge sen tror jag ;) Bra blogg btw!

2010-06-28 @ 17:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0