uppföljare

Som en liten uppföljare från mitt senaste inlägg så börjar jag där jag slutade sist.
som ni säkert har stenkoll på var det vid snygga kalsonger.
jag har nu ägnat lite tid på google och hittat exempel på både fula och snygga kalsonger.
vi börjar med ettt par kalsonger som är riktigt brutalt fula, enjooooooii

Kalsong nummer 1:

denne mans kalsonger är inget jag skulle rekommendera att ta på sig en kväll om en viktigt dejt står på spel.
om man efter en god middag intar sängen och de börjar hetta till och man börjar att sakta knäppa upp jeansen & killen ligger inne med ett par sånna här. då drar man ju fan hem..

Kalsong nummer två:

för det första rekommenderar jag varken kallingarna på denna man,
eller kroppen kallingarna sitter på
allt är total fel, LÅT DET INTE GÅ SÅ SNETT!!

kalsong nummer 3:

det är såhär de skall se ut. vet inte om jag behöver säga mer, sätt upp denna bilden på spegeln där hemma!!


Puss & godnatt
Helena

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra kalsong guide! ;D

2010-06-29 @ 19:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0