Killar LÄS

Tjena bloggen & alla underbara läsare som har rullat in under dygnet. Idag mår vi bra, middagen med kugnafamiljen igår va lugn. bjöds på högklassig middag och fint vin. Nä, skämt å sido. men en dag som denna kan man inte må annat än bra med tanke på det fina vädret & kvällen som komma skall.

dagen till ära får ni ett till lära känna inlägg. vi har valt att beskriva våran drömkille.
killar här har ni facit:

min drömkille:
Nu har man alltså fått äran att skriva om sin dröm kille här i bloggen. Jag (Helena) tycker att det är superviktigt med en kille som har bra humor. han skall kunna skoja, kunna bjuda på sig själv & vara öppen. Det är också såklart viktigt att killen ifråga är snygg. Han skall ha bra stil, jag tycker att de är jääätte snyggt om killen har på sig stickade koftor, eller t-shirtar som framhäver ryggmusklerna. självklart skall killen också ha en bra personlighet. Han skall vara ganska lång, ha fin musklig rygg. snygg rumpa är verkligen inget minus. aaaah, men de var väll allt från mig, om jag skulle komma på något mer kommer jag självklart att skriva de i ett senare inlägg. Nu över till hennys drömkille.

min drömkille:
Det charmigaste som finns hos en kille är humor, om en kille får mig att skratta så blir han atomatiskt snyggare. drömisen skall vara snäll och omtänksam & kunna bjuda på sig själv. saker som är riktigt tändande på en kille är blicken, ett par muskliga ben och manliga underarmar, även en päronformad rumpa är ett gött plus. jag tycker att stilen på en kille är viktig. jag vill att stilen ska se avslappnad ut, det ska inte se ut som han har försökt så mycket, men ändå skall allt passa ihop så bra. jag tycker det är mysigt med överraskningar, det behöver inte vara något dyrt eller ansträngande. men bara ett tecken på att visa att man bryr sig.

Glöm inte kolla bloggen senare när vi släpper ett dunder inlägg
det var allt från oss.
H&H


Kommentarer
Postat av: Halvanonym

I länken är era drömmars man.



http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000673146756&ref=search


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0