dunder inlägg?

tjenare alla trogna läsare! här sitter man nu i sin ensamhet, med endast en data som man kan blogga från. Henny har precis åkt till tåget som skall ta henne till gööötebörg, mamma & pappa är borta. elvan sover & jag är ensam, det är inte så skit kul alltså. såå därför för att fördriva tiden lägger man ett litet inlägg. detta super inlägget som de har varit mycket skrivning om kanske skall komma i verket. (om man kan säga så?) iallafall, tänkte kort beskriva helgens bravader, lägga in lite foto, fixa in några videos. enjoy.

denna underbara helgen som började i torsdags. då man efter jobbet bara chillade på livet. på kvällen kom henny & vi gjorde inte speciellt mycket.
fredan var väll inte så lyckaad. menmen, hade en bättre kväll igår. lördag alltså
med sköna brudar, bra musik, grillen på & kubbet uppställt.
& idag äre fan redan söndag. snabbt de går, sista jobbveckan nu. sen börjar äntligen mitt sköööna sommarlov!
ps. glöm inte att langa kommentarer i bloggen. ds

nu kommer bilderna & alla andra smaskigheter:

Nu har man fan förskt med detta inlägget i en timma, min mobbe är efterbliven & datan är crazy.

blir nog tre bilder kanske . med lite tur.


här hopppppas de.

goa damer! som förövrigt total iggar mig & min kamera.


hänger med långben.


nä, nu fåre va nog. bjussas inte på några fler bilder från mitt håll idag varjfall.
OCH nått dunderinlägg var inte detta. men håll ut, vi gör så gott vi kan.
PUSS från Helena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0