städhjälp tack

Tja, jag blir så sur på mig själv ibland ändå. glömt båda mina favorit sommarskor, min mobilladdare, och min ögonbryns nopprare i värmland. så om ni skulle träffa någon med en fet mcdonalds i ansiktet, ganska fula skor & utan något batteri i telefonen så är det bara jag som är ute, trots detta problem är det fullt tillåtet att komma fram o be om autografer ni vet jag sviker inte fansen i första taget. & förhoppningsvis löser sig detta allvarliga problemet snart ändå. så håll tummarna för min skull gullisar, jag behöver det!

inte nog med jobbiga grejer så har pappa tjatat som fan på att mitt rum ser förjävligt ut, och jag vet de gör de. men jag orkar verkligen inte städa. på riktigt nästan så jag hellre dör än o städa. eller ah inte riktigt, men nästan! nån som vill undvika att jag ska dö, och som vill tjäna lite pengar. hör av er med en pling. jag tackar ja till all städhjälp som finns.



PUSS
henny


Kommentarer
Postat av: Adelina

omg, härligt rum!

2010-06-28 @ 21:25:06
Postat av: Kajsa

Hej!



Jag är med i en liten tävling och undrar bara om du kunde göra mig en stor tjänst och rösta på mig! Det tar bara några sekunder och jag skulle bli jätteglad! Tryck bara på länken, och sen på rösta-knappen så är det klart :)

Tack på förhand! /Kajsa

http://gogreen.se/picknicksm/entry/196

2010-06-28 @ 22:42:39
Postat av: eventsinmylife

tycker du kan städa själv, det är ju faktiskt du som ställt till med oröran. hihi

2010-07-01 @ 00:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0