5 viktiga punkter

när man en dag som denna rullar in på bloggen & ser att henny har ställt frågor jag kan svaret på blir man ju på kanon humör! svar:
fråga 1: du dör om kissblåsan sprängs
fråga 2: man har väll tatt bort alla bakterier, tvättat med sprit och så. sen har man väll testat
fråga 3: man blir inte svart av hål i tänderna, de har jag kanonkoll på! det vet du också

sådär, nu har man glänst lite, visat vad man egentligen kan.
Men de var inte det som var meningen skall jag säga.
Jag är sjuk, på riktigt, hostar som en galenpanna och halsen svider. Så jag har inte jobbat idag, bara varit hemma och sovit, kollat på film, grubblat över livet. Tänkte på helgen som har gått. Såå tänkte jag på ett speciellt tillfälle, det tillfället släpper mig inte ur tankara. jag skall berätta så va lugn
De var så här, vi satt kring bordet ute på altanen, solen sken, musiken va på, go mat på tallriken & bra saker i glasen.
vi var fyra tjejer & som tjejer satt vi & pratade om killar. både bra och dåliga saker. men jag fastnade vid dom dåliga. & nu skall ni få höra killar, 5 punkter som ni bör följa för att vi tjejer inte skall säga konstiga saker om er vid matbordet.

1. först av allt, kanske viktigaste också. Snälla underbara killar där ute, skriv inte massa saker om hur du skall ta en tjej när ni ses. om de skall va hårt, mjukt, liggande, stående, på golvet eller i sängen. De är inte speciellt tändande. speciellt inte om man bor 40 mil ifrån varandra & killen är oskuld. så sluta med det!

2. Det är heller inte speciellt sexigt om någon kille ligger med en tjej som dens kompis redan har legat med.
Ni fattar va? att två killkompisar ligger med samma tjej. killen berättar för sin polare at tjejen va enkel, nästa dag hör polaren av sig & har mysigt han också.  det kan ju kanske tyckas vara normalt i nån annans öga. men lite konstigt är det ju. från både tjejen och killens håll, så kastar inte allt skit på er killar. tjejer gör också fel.

3. en kort & enkel detalj - säg inte att ni har legat med fler än vad ni har gjort. för vad skulle det tjäna till?
en kille blir inte sexigare för att den har legat med fler. snarare tvärtom.

4. fjärde punkten blev lite svårare att förklara. men skall försöka
Något som är brutalt avtändade är när killar tror att de kan få vem som helst. Det är inte charmigt eller gulligt ens, det är bara avtändande.

5. en liten, men mycket mycket viktigt detalj. KILLAR ANVÄND SNYGGA KALLINGAR.

de va väll ganska lätta saker att följa eller?
Nu skall man som sjukling dra på en till film eller nått liknanade & hoppas på att sjukan blir bättre.
Skall jobba ikväll ju.. men jaja. de var allt från mig, på några timmar iallafall.
PUSS Helena


så får ni gärna se ut som vuxna också killar. kom ihåg det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, 1:an där ;-)

2010-06-28 @ 21:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0