bli en gud i sängen

hej alla goa & glada.
efter helenas klag på hennes förra inlägg om att jag var seg på att uppdatera, blev jag ju ändå tvungen att skriva ett. allt för er skull fans. måste bara kort lägga till att de va ingen som hörde av sig och ville hjälpa mig att städa trots att jag erbjöd pengar. ganska besviken på er faktiskt. tillslut fick jag köra igång lite själv. men det är endel kvar att göra, så ifall nån har skuldkänslor så kan ni komma o hjälpa mig idag:)

iaf, nog om städning en solig dag som denna skall man ägna åt annat. jag har spenderats denna på stranden. det va gött, men blåste som fan så blev att vi åkte hem ganska fort igen. nu sitter jag själv ute på balkongen lyssnar på spotify, äter tacos & vindruvor och njuter av den sista solen innan den försvinner bakom alla träd. så ja, kortfattat mår jag riktigt gött just nu.

men men, med tanke på att de flesta inläggen vi har gjort har handlat om hur vi tycker killar ska va, hur de ska se ut & sånt. tänkte jag att varför inte fortsätta inom de området. när jag låg ute vid havet idag tänkte jag på hur killar kan göra en riktigt avtändad under själv akten, här är lite exempel som jag hört från andra som berättat om det, eller saker som jag själv upplevt.

KILLAR HÄR HAR NI TRE SAKER ATT UNDVIKA FÖR ATT BLI EN GUD I SÄNGEN:
1. när en kille fjärtar mitt i de heta:

visst att vi tjejer kan släppa ut en musfjärt eller två under samlaget, men de betyder inte att ni har fritt fram att släppa er. för de första, en musprutt kommer automatiskt, jag tror faktiskt att varenda tjej som har fått en musis hade helst velat hålla inne den. för de andra musfjärtar luktar inte, men de gör era pruttar. & för de tredje killar, hade ni velat att tjejen ni körde doggy med la en mök just då? näää, precis

2. snackar fööör dirty:
visst att de flesta gillar när ni viskar lite små porriga saker i örat under förspelet eller när ni kör pangbiten. men killar, lite måtta får de faktiskt va. man blir inte speciellt tändad av att höra fraser som dehär: "jag ska knulla dig så hårt att du inte ska kunna röra dig sen", eller "din fitta kommer bli slapp efter min feta balle har vart där inne", för de första, hur tändande är de när ni säger saker som de inte är säkert att ni lever upp till? & för de andra, vem fan vill att ens fitta ska bli slapp. eller inte kunna röra sig för du har kört så hårt med henne...? nä juste, inte så jätte många. så dra ner på snacket

3. ta de easy med tungan:
många, väldigt måååånga killar kör för hårt & fort med tungan. visst att de skiljer mycket från person till person med hur mycket tunga man vill köra med men de perfekta strulet enligt mig & många andra är att börja med att kyssas med enbart läpparna & sen när ni gjort varandra galna av sugenhet är de dags för tungorna att komma in i bilden, och då är de bara smekningar med tungspetsarna som gäller inte hela tungan i halsen. 



visst ni killar som älskar o göra dessa grejer, lugn de finns alltid undantag som gillar de. men håll på med dessa grejer till undantaget & inte till oss andra. för många blir fan inte kåta av det..

PUSS HENRIETTA!

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-29 @ 21:14:41
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Hami

gillar inte tjejer och ligga, vad är det för skit ni försöker påstå?

2010-07-01 @ 00:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0