heeej

tjaaaa alla mina & helenas fanz!
nu mina vänner hade jag tänkt mig att till er killar där ute, skriva en lista på saker som är extremt förbjudna att vistas i. läs igenom & vi får väl hoppas att inga av er känner igen er & bär något av dessa. i så fall, sluta på momangen.

förbjudet nummer 1: percingar
killar killar killar. vad tänker ni när ni skaffar en percing? alla, då menar jag verkligen ALLA är lika fula, stora som små, glittriga, som matta, på hälen eller i näsan. ja, hur den än ser ut & vart på kroppen den än befinner sig så är de strängt förbjudet. riktigt big no enligt mig.

Killar låt de aldrig gå såhär långt. dehär ser ju verkligen inte skönt ut, hur fan ligger han när han ska sova?

förbjudet nummer 2: häng på brallan
visst att man inte behöver ha byxorna överdrivet lång upp. (så som alla killar gör när man klagar på att de har för mycket häng). men inte fan behöver man dra ner brallorna bokstavligt talat under rumpan & sen ha ett skärp hur hårt som helst där bara så de ska sitta kvar och inte ramla av. en rumpa med häng är verkligen inte speciellt snygg, jag likaså de flesta andra tjejer uppskattar rumpan mest när byxorna är på rätt plats, eller när de är helt av. inget mittemellan för oss inte.

förbjudet nummer 3: fula frisyrer
något jag verkligen inte tycker är snyggt är när killar smetar in håret i en hel burk med billigt wax, bara det är jätte fult. köp istället lite dyrare wax & använd mindre, ni kommer tjäna pengar på de pojkar!! sen inte nog med att ni använder mycket wax många får för sig att det är snygg när man har långt hår, att platta de & sen drar ner allt i ansiktet. fyfan rent ut sagt, de ser förjävligt ut. skaffa en snygg frilla & få bort de från ansiktet på en gång grabbar.

förbjudet nummer 4: oklämda finnar
visst, man kan inte hjälpa om man har mycket finnar eller inte. & jag menar inte att man inte får ha finnar. för de har ju inprincip alla så de har jag inget emot. men killar, varför gå ni runt med stora oklämda gula finnar mitt i ansiktet. när jag ser en sån i pannan på er när vi står o pratar så är de enda jag tänker på "fan va jag vill klämma deeeen" så killar kolla alltid när ni närmar er en spegel om någon ovälkommen buse sitter där. & ifall läget är så. kläm den!!

nu måste jag rusa iväg ska hoppa i duschen & sen dra in mig mot stan för att möta upp frida.
ha de bra. hörs senare idag.
PUSS HENNY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0